پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید گروهی از دانش‌آموزان شهرستان سرایان استان خراسان جنوبی از سرزمین علم و فناوری نوجوانان

با حضور رئیس پارک علم و فناوری خراسان

بازدید گروهی از دانش‌آموزان شهرستان سرایان استان خراسان جنوبی از سرزمین علم و فناوری نوجوانان

- 1402/04/27

با حضور رئیس پارک علم و فناوری خراسان تور بازدید دانش‌آموزان شهرستان سرایان استان خراسان جنوبی از سرزمین علم و فناوری نوجوانان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، گروهی از دانش‌آموزان شهرستان سرایان استان خراسان جنوبی با هدف تطبیق آموخته‌های علمی و آشنایی بیشتر با اصول و مهارت‌های علمی رشته خود از سرزمین علم و فناوری نوجوانان بازدید کردند.

مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان در این بازدید تاکید کرد: دانش‌آموزان علاوه بر فراگیری علم باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند که علم را به فناوری تبدیل کنند و با فراگیری مهارت، صرفا به اخذ مدارک تحصیلی اکتفا نکنند.  

میرزائی شهرابی نوجوانان را امید کشور دانست و افزود: باید از سنین نوجوانی با فناوری‌ها و دستاورد‌های محققان و فناوران آشنا شوید تا در مسیر انتخاب رشته و شغل آینده با نگاه جامع‌تر و ویژه‌تری عمل کنید. 

در ادامه این بازدید سید احسان سیدکشمیری، کارشناس دفتر ریاست و روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان و فاطمه باغبانی، کارشناس امور اجرایی رویدادها به معرفی فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مراکز مختلف پارک علم و فناوری خراسان پرداختند.

یکی از برنامه‌های مستمر در پارک علم و فناوری خراسان آشنایی و معرفی شرکت‌های اثر گذار و موفق به نخبگان دانشگاهی است و در این حوزه روزانه پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان در پارک علم و فناوری خراسان هستیم.

دانلود پیوست خبر
مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.